måndag 8 december 2008

en afton i evigheten

vi träffade pierre. eftersom 'pierre' redan är besudlat döpte vi om honom till pär, eller robert: vi minns inte riktigt. pierre trodde på evig kärlek och ville bli polis för att hjälpa människor gratis: han hade glömt att han skulle säga det till psykologen, inte till oss. pierre har aldrig sex på första daten. härför fick han inte ligga ett skit.

sen tvingade malin mig att bära henne nedför slänten. vi ramlade. hon slog skinkan och fick jätteont, hon kommer inte ihåg vilken skinka det var. jag invalidiserade min axel.

sen var vi på e-puben och jag träffade nån att vara kär i. innan dess hade jag show: det var en stackars ekonom som offrades.

efter de stängt hittade jag och malin en kille med cykel som vi tvingade att skjutsa oss till stan. jag satt på sadeln och höll om chauffören: jag höll inte på hans pung. jag och malin ville ligga med honom: han hade flickvän och grämde sig aningen.

sen åkte jag och malin hit till ax och sov i min säng. vi fantiserade om att chauffören låg mellan oss. malin lekte gul och blå: jag tog kort. det var efter vi tvingat några att skjutsa oss med taxin (gratis) till berghem. de skulle till haga: klockan var tio i fyra. på morgonen ville malin hoppa i björns säng. hon hade trosor, gul t-shirt och täcke på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar